duminică, 11 martie 2012

Prima intalnirea a Clubului Raw Vegan (Hrana Vie) din Ramnicu Valcea, 11.03.2012

Prima intalnire a Clubului de Hrana Vie (sau Potlukul Raw Vegan) din Rm.Valcea, nu anunta nimic deosebit la prima privire. Ne-am adunat unul cate unul, fiecare cu cate ceva hrana vie la subrat si gata masa, bunatati peste bunatati (luati pe sus pe VTV, nu am apucat sa facem poze la mancare, ne revansam la a doua intalnire!!). Marea surpriza a mea, sau marile surprize au fost Daniela Stefanescu, realizatoarea emisiunii "Sanatatea azi" de la postul local de televiziune VTV, impreuna cu Andrei cameramanul si Dragos Iliescu de la Ormus. Pe Daniela o invitasem, dar fara camera de filmat, dar ce sa mai la deal la vale, ne-a instruit putin si ne-am conformat: filmam in direct pentru emisiunea de vineri dedicata Medicinei Alternative. A fost placut sa fim filmati, am uitat repejor de camera si fiecare si-a vazut de discutii si farfuria cu bunatati (in afara de cel ce era intervievat).
Dna Geta, Liviu, Eu, Daniela si Alina

Pe Dragos Iliescu sau Ormus, l-am intampinat in fata blocului, fiind de fapt in asteptarea Danielei, nu am avut habar ca el vine la aceasta intalnire si nici ca locuieste in Rm Valcea. Ne-a facut o mare, mare bucurie sa-l avem printre noi. Am castigat un suflet deosebit pentru grupul de meditatii de miercuri si joi. Multumim Divinitatii ca ne-am gasit chiar la Rm Valcea, intr-o zi aparent banala. La plecare am primit de la Dragos si cate un exemplar din cartea sa "ORMUS aur comestibil?" despre care puteti gasi detalii aici

Dragos (Ormus) si George cu apa Vidra in mana

Vorba multa saracia omului, trec la multumiri. Multumesc tuturor participantilor, in special doamnei Geta, care ne-a gazduit cu atata caldura si generozitate (va iubim dna Geta!), apei Vidra http://www.apavidra.ro/, lui Cristi Mihailescu de la Dried Fruits http://www.driedfruits.ro/, care cu multa multa generozitate ne-a oferit untul de cacao si cocos, semintele de floarea soarelui, caju-ul si curmalele.
Ne-a lipsit Claudiu Lica, de la http://www.eujuicers.ro/ro, dar sunt convinsa ca la viitoarea intalnire nu va mai lipsi.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu